Wednesday 2 November 2011

bOLa -bUaNg dAn kUtIp-

adakah aku membuat kesilapan dengan menunggu mu????

masa kau buang aku dari hidup kau, kau tekad. kau tidak layan sebarang rayuan yang keluar dari mulut aku. kau berhenti mesej aku, kau berhenti membuat panggilan telefon kepadaku. sehinggakan aku rasa yang aku memang tiada harapan untuk memiliki mu lagi.

namun aku telah melakukan sesuatu yang kau katakan telah menutup peluang kau dengan "DIA". bila telah menjadi begini kau mula mesej aku kembali dan membuat panggilan telefon kepadaku. kenapa? bila kau inginkan dia kau tinggalkan aku tanpa sedikit ihsan pun tentang perasaan ku. dan bila aku tutup peluang itu kau mula memberi respon kepadaku semula.

adakah aku hanya bola? dikutip bila diperlukan dan dibuang bila tidak diperlukan??

No comments:

Post a Comment